کد مطلب: 107195
با حضور حجت الاسلام تقوي در 15 استان صورت پذيرفت؛
گسترش جلسات وحدت اصولگرايان در کشور/ اصولگرايان در يک قدمي وحدت سراسري
تاریخ انتشار : 1393/08/19 09:57:02
نمایش : 1183
در طول يکي دو ماه گذشته اصولگرايان با توجه به فعاليت هاي گسترده رقيب، براي عقب نماندن از قافله، جلسات وحدت آفرين خود را آغاز کردند و اولين جلسه نيز در تهران با حضور جمعي از اصولگرايان برگزار شد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از  دانا اصولگرايان به دليل اختلافاتي که در انتخابات رياست جمهوري سال گذشته داشتند، عرصه قدرت را به دولت تدبير و اميد سپردند و تا يکسال پس از انتخابات نيز بحث بر سر اختلافات به وجود آمده در اين جريان همچنان ادامه داشت.
اما در طول يکي دو ماه گذشته اصولگرايان با توجه به فعاليت هاي گسترده رقيب، براي عقب نماندن از قافله، جلسات وحدت آفرين خود را آغاز کردند و اولين جلسه نيز در تهران با حضور جمعي از اصولگرايان برگزار شد. 
در ادامه اما اين روزها شنيده مي شود جلسات استاني اصولگرايان به شدت فعال شده و حجت الاسلام سيد رضا تقوي نيز با حضور در 15 استان، همايش هاي پرشوري را در راستاي ايجاد وحدت ميان جريان اصولگرا برگزار کرده است.
در اين باره همچنين گفته مي شود قرار است اين جلسات در ساير استان هاي باقي مانده کشور نيز ادامه يابد تا بحث وحدت اصولگرايان در سراسر کشور نهادينه شود.
از همين رو به نظر مي رسد که وحدت اصولگرايان در حال شکل گيري است و هماهنگي هاي لازم در شهرستان ها صورت گرفته است. در اين زمينه حتي گفته مي شود که خيال حجت الاسلام تقوي از وحدت در شهرستان ها راحت شده و قرار است تمرکز بيشتري بر پايتخت صورت پذيرد.
 
 
 
نوراله کیانی
| |
1393/08/19 21:45:56
0
0
سلام به امید خدا و با تدبیر و آینده نگری اصول گرایان به اجماع کامل خواهند رسید و0000
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg